12 Ekim 2018 Cuma

Kubilay Karça - Kumpas

Kubilay,Karça,-,Kumpas şarkı sözleri yayınını sizler için 10/12/2018 tarihinde www.TamSozleri.com 'da yayınladık.

10/12/2018 tarihinde yayınladığımız Kubilay,Karça,-,Kumpas sözleri yazımızın devamında yer almaktadır. İşte Kubilay,Karça,-,Kumpas şarkı sözleri...

Kubilay,Karça,-,Kumpas Sözleri

Kubilay Karça'nın, Wovie etiketiyle yayınlanan "Kumpas" isimli tekli çalışması, video klibiyle tamsozleri.com'te.

Söz & Müzik: Kubilay Karça
Düzenleme: Allame
Yönetmen: Kayhan Uruk
Görüntü Yönetmeni: Volkan Demirkan

"Kumpas" şarkı sözleri ile

Yaslarım sırtımı taşlara
Korkmam ben çatık o kaşlardan
Gücüm yok dayanmam hasmıma
Çekilir çile dert hep başa geliyo

Ben iyi biriyim
Çevrem kötü
Gecelerde yaşar
Gündüz ölürüm
Edebim yolunda bak bir doğru var
E kastı neydi bana
Astı kesti dayın hasmım oldu
Bıçak paslı battı bana
Öldü dediler bıraktılar
Artık yetti bana
Git mantık ara
Düş kumpasa iyi bak
Gözyaşı gör
Biri tutsa elinden karanlıkta
Sen bak aralıktan kıydırma canına
Bünyeme bu kadar yıkıntı haram
Ne farkeder zaten bitmişim
Geceler çöker bize her akşam
Uzaktan bakarım bakarım doyamam
Kaçıncı kıskaç bu kaçıncı dönemeç
Bir yol bulup öteye gidemem asla
Paslanır vücudu etten olanın
İnsanla kaçıyo kitleyin alın
Kaslarım tutmuyo
Sebebi ne asıl
Yalanlar üstüme yıkılır kalır
Bir anda karanlık oldu
Güneş o geceyi yalana doyurdu
Duyan bilen soran oldu
Yerine başkasını koydu
Sokaklardayım alimim
Faili meçhul bi cinayet işlenmiş
Kapıda durur polis durur
Bizi arar yanına yaklaşmam
Cavlağı çekersem
Bir akşamda öyle
Bir asır sürse
Bilakis gecede insan içinde
Ve mertçe namertçe değil
Düşmanım vursun lan beni

Yaslarım sırtımı taşlara
Korkmam ben çatık o kaşlardan
Gücüm yok dayanmam hasmıma
Çekilir çile dert hep başa geliyor

Fikirlerimi rezil etti
Peşimi bırakmadı aptal ordusu
Ben haklı oldum
Ona hak mı doğdu
Bide niyeti var kötü itin
Etme dostluk
Edep eski dostum
Yere serdi postu
Çıkıp teslim olsun diyo
Komiser oğlum
Ona çok kez dedim
Bu işte yokum
Çocukları sal sen kesin işin olur
Eleştir dur
Yerinden kalkmadan eleştir dur beni
Dünyanın üstüne oturmuş
Obez bi tavşandan
Farkın yok
Aklın var fikrin yok
Kızılca kıyamet kopunca
Ortadan ikiye bölünür dünyan
Söyle kimin umrunda
Mezarı evin olur
Gezinip deli dolu
Gelişi güzel bi ölüm olur
Kimileri yazar
Kimisi okur
Bu dünya binbir çeşit insan dolu
Hangisi güçlü hangisi somut
Ve hangisi popüler önemli bu
Fitne fesat var çirkinlik var
İnsancıklar adam vuruyorlar
İnancı yitik sığ kalıyorlar
İstemiyorlar iyi olmak bak
Pencerelerin perdesini çek
Hayatım zehir
Cenaze yeri gibi
Kalıyo elimde nefretin
Ne günah işledim
Düşündüm delirdim
Daha çok düşündüm
Kendimi bitirdim
Bi ara verdim nihayet
Gerisi geldi

Yaslarım sırtımı taşlara
Korkmam ben çatık o kaşlardan
Gücüm yok dayanmam hasmıma
Çekilir çile dert hep başa geliyor.

Türkçe Pop oynatma listesi:
Yeni Hit Şarkılar:
tamsozleri.com’te bu ay:

tamsozleri.com, Facebook'ta,
aynı zamanda Twitter'da,
bir de Instagram'da!
ve Spotify'da:
peki YouTube kanalımıza abone oldunuz mu?



Dilerseniz bir diğer şarkı sözü önerilerimize de bakabilirsiniz:
bu benim öyküm sözleri

gel göğsüme sığ sözleri

Ünlü Sanatçılardan ortak düet;
milletin duası sözleri
Hey! Biz son derece sosyal bir siteyiz. Kubilay,Karça,-,Kumpas şarkı sözlerini okumuş ya da Yiğit Kubilay,Karça,-,Kumpas şarkısını dinlemiş olabilirsin.

Fakat Kubilay,Karça,-,Kumpas şarkısını keşfetmek isteyen arkadaşların olduğunu düşünüyoruz.

Haydi paylaşımcı ol ve YKubilay,Karça,-,Kumpas şarkısını paylaş. Kubilay,Karça,-,Kumpas şarkısını sosyal medya hesaplarına gönder :)

Etiketler: Kubilay,Karça,-,Kumpas, Kubilay,Karça,-,Kumpas Söz, Kubilay,Karça,-,Kumpas Sözü, Kubilay,Karça,-,Kumpas Sözler, Kubilay,Karça,-,Kumpas Sözleri, Kubilay,Karça,-,Kumpas Şarkı Söz, Kubilay,Karça,-,Kumpas Şarkı Sözler, Kubilay,Karça,-,Kumpas Şarkı Sözleri, Kubilay,Karça,-,Kumpas Şarkı Sözü
Kubilay Karça - Kumpas Diposkan Oleh: Ferhat Çevik